29.05.2020р.
Підсумковий урок:
Перегляньте відео:
https://www.youtube.com/watch?v=aiFKcSQQhOc
Сьогодні останній урок з хімії у 9 класі!!! ВЕСЕЛИХ КАНІКУЛ!!!
====================================
27 .05.2020р.
Тема: "Повторення і узагальнення за курс хімії 9 клас. "
Презентація
Результати своєї роботи ( конспект та самостійна робота) відправте у групу до 17.00 27.05. 2020р.!!!
==============================
22 .05.2020р.
Тема: "Повторення і узагальнення з теми "Роль хімії в житті суспільства". "
Презентація
Виконайте проект у вигляді буклету та відправте у viber до 25.05.2020р.
================================
20.05.2020р.
Тема: "Хімічна наука і виробництво в Україні.
Видатні вітчизняні вчені - творці хімічної науки. "
Презентація
Заповніть схему, та виконайте завдання:
Варіант 1
1. Запишіть молекуляні та йонні рівняння до вказаної схеми.
Класифікуйте речовини. Назвіть речовини та типи хімічних реакцій.Вкажіть суму коєфіцієнтів у скороченому йонному рівнянні.
натрій сульфіт + хлоридна кислота→ ... + ...
2. Запишіть рівняння хімічних реакцій за схемами, назвіть речовини та типи хімічних реакцій. Окисно-відновні реакції врівняйте методом електронного балансу.
К → К2O→ К
↓
КОН→ К2SO3
3. Визначте об’єм 40 г кисню.
4. Визначте ступінь дисоціації електроліту, якщо з кожних 300 молекул продисоціювало 50 молекул.
5. Визначте масу осаду, який утвориться, якщо прореагує 60 г 5% розчину барію йодиду з купрум (ІІ) сульфатом.
6. Класифікуйте речовини на алкани, алкени, алкіни та назвіть їх С5Н8, С2Н4, С6Н14
7. Як називається ацетиленовий вуглеводень, що має відносну молекулярну масу 96?
Варіант 2
1. Запишіть молекуляні та йонні рівняння до вказаної схеми.
Класифікуйте речовини. Назвіть речовини та типи хімічних реакцій Вкажіть суму коєфіцієнтів у скороченому йонному рівнянні.
ферум (ІІ) нітрат + калій гідроксид → ... + ...
2. Запишіть рівняння хімічних реакцій за схемами, назвіть речовини та типи хімічних реакцій. Окисно-відновні реакції врівняйте методом електронного балансу.
Са → СаO → Са
↓
Са(ОН) 2 → СаCl2
3. Визначте об’єм 2 моль вуглекислого газу.
4. Визначте кількість речовини катіонів, які утворюються під час повної дисоціації 4 моль натрію ортофосфату.
5. Укажіть масу осаду, утвореного в результаті змішування розчину калію гідроксиду масою 300г з масовою часткою лугу 4% і розчину феруму (ІІІ) хлориду .
6. Класифікуйте речовини на алкани, алкени, алкіни та назвіть їх
С2Н2, С3Н6, С7Н16
7. Як називається етиленовий вуглеводень, що має відносну молекулярну масу 126?
Результати своєї роботи ( схема та самостійна робота) відправте у групу до 17.00 20.05. 2020р.!!!
===================================
15 .05.2020р.
Тема: "Місце хімії серед наук про природу,її значення для розуміння наукової картини світу.Роль хімічної науки для забезпечення сталого розвитку людства. "
Презентація
Виконайте завдання з робочого зошиту ст.156, 158(по рівнях)
=====================================
13 .05.2020р.
Тема: "Багатоманітність речовин та хімічних реакцій. Взаємозв'язки між речовинами та їх взаємоперетворення. "
Презентація
Виконайте завдання з презентації та у робочому зошиті ст. 154 ( згідно свого рівня навчальних досягнень) та відправте у групу viber до 17.00 13.05.2020р.
================================
08.05.2020Р.
Контрольна робота: "Органічні сполуки"
================================
06 .05.2020р.
Тема: "Повторення і узагальнення з теми "Початкові поняття про органічні сполуки". "
Презентація
Виконайте тест з презентції та відправте з відповідями у групу viber до 06.05.2020р. 17.00
=====================================
29 .04.2020р.
Тема: "Практична робота № 5: Виявлення органічних сполук у харчових продуктах. "
Доброго дня діти.
Сьогодні ми з вами повинні дистанційно провести практичну роботу №5.
Уважно прочитайте завдання, та дотримуючись Правил Техніки Безпеки проведіть удома дану практичну роботу.
Нагадую для того щоб виявити крохмаль у продукті нам потрібен розчин йоду, а для виявлення частинок жиру звичайна суха серветка.
Практичну ви виконуєте згідно ряду на якому ви сиділи у школі :) :) .
Завдання для опрацювання
Перегляньте відео:
https://www.youtube.com/watch?v=gKnWHeUYIlk
Виконайте практичну роботу та відправте у групу viber до 17.00 29.04.20 р
===============================================
24 .04.2020р.
Тема: "Забруднення довкілля органічними сполуками. "
Презентація
==============================================
22 .04.2020р.
Тема: "Значення природних та синтетичних органічних сполук "
Перегляньте Відео за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=WYV3Jbtj3eU
По бажанню ви можете створити свій відеоролик на тему: "Синтетчні органічні речовини"
Презентація для опрацювання:
Виконайте завдання у робочому зошиті ст. 150-151 ( згідно свого рівня навчальних досягнень) та відправте у групу viber до 17.00 22.04.2020р.
==============================================
17 .04.2020р.
Тема: "Білки як біологічні полімери. Денатурація білків.Біологічна роль амінокислот і білків "
Презентація
Виконайте тест з презентції та відправте з відповідями у групу viber до 17.04.2020р. 17.00
Вітаю усіх з прийдешнім ВЕЛИКОДНЕМ!!!
Усім здоров'я, миру, гарного настрою.
===============================================
15 .04.2020р.
Тема: "Поняття про амінокислоти "
Доброго дня!
Минулого уроку у нас була самостійна робота. Одній із вправ різних варіантів у вас виникли труднощі, тому ми зараз розберемося у чому була ваша помилка.
Сьогодні ми починаємо вивчати новий клас органічних сполук "Нітрогеновмісні органічні сполуки"
Робота з робочим зошитом: "Заповнити сторінку 144"(завдання 1,2,3)
===========================================
10 .04.2020р.
Тема: "Розв'язування вправ і задач "
Доброго дня діти . Сьогодні на уроці ми з вами будемо розв'язувати задачі. Так це не легко без звичної дошки і крейди, а також допомоги однокласників, проте є і позитивний момент - задачі розв'язую я, ваше завдання уважно ознайомитись, законспектувати і виконати запропоновані вам завдання.
Я впевнена, що ми справимось. Готуємо зошит і ручку і приступаємо до роботи.
Спочатку пригадаємо як записувати рівняння реакції.
А зараз опрацюємо задачу, яка викликала труднощі при написанні самостійної роботи.
А тепер задачі для самостійного опрацювання:
І -варіант Обчисліть масу суміші, що містить 0,25 моль глюкози, 0,1 моль сахарози і по 0,2 моль крохмалю та целюлози.
ІІ -варіант Який об'єм кисню виділився під час фотосинтезу, якщо утворилося 8 моль крохмалю?
А також прошу доповнити твердження ( по варіантах) :)
============================================
08.04.2020р.
Тема: "Кромаль. Целюлоза. Їхні молекулярні формули, фізичні та хімічні властивості, поширення і утворення у природі. "
Лабораторні досліди 13,14. Відношеня кромалю до води. Взаємодія з йодом.
=====================================================================
03.04.
Тема: "Сахароза,її молекулярна формула,фізичні та хімічні властивості. Поширення у природі "
======================================================
01.04.2020 р
Набравшись сил після відпочинку бажаю вам активно працювати і одержувати високі результати.
Тема: "Вуглеводи. Глюкоза: формула , фізичні та хімічні властивості, поширення та утворення у природі."
Лабораторний дослід №12 Взаємодія глюкози з купрум (ІІ) гідроксидом
Посилання на відео дослід: ( приємного перегляду)
https://www.youtube.com/watch?v=w-Axu0Cfeho
А зараз відкриваємо свої робочі зошити на ст. 138 і заповнюємо лабораторну роботу № 12. дослід 1,2.
20.03.2020р. Тема:"Розв'язування вправ і задач."
18.03.2020р. Тема:"Поняття про жири. Властивості жирів."
13.03.2020
Тема: Вищі карбонові кислоти.
Опрацювати параграф 28
Робочий зошит заповнити с.131 І-ІІ рівень
Підсумковий урок:
Перегляньте відео:
https://www.youtube.com/watch?v=aiFKcSQQhOc
Сьогодні останній урок з хімії у 9 класі!!! ВЕСЕЛИХ КАНІКУЛ!!!
====================================
27 .05.2020р.
Тема: "Повторення і узагальнення за курс хімії 9 клас. "
Презентація
Результати своєї роботи ( конспект та самостійна робота) відправте у групу до 17.00 27.05. 2020р.!!!
==============================
22 .05.2020р.
Тема: "Повторення і узагальнення з теми "Роль хімії в житті суспільства". "
Презентація
Виконайте проект у вигляді буклету та відправте у viber до 25.05.2020р.
================================
20.05.2020р.
Тема: "Хімічна наука і виробництво в Україні.
Видатні вітчизняні вчені - творці хімічної науки. "
Презентація
Варіант 1
1. Запишіть молекуляні та йонні рівняння до вказаної схеми.
Класифікуйте речовини. Назвіть речовини та типи хімічних реакцій.Вкажіть суму коєфіцієнтів у скороченому йонному рівнянні.
натрій сульфіт + хлоридна кислота→ ... + ...
2. Запишіть рівняння хімічних реакцій за схемами, назвіть речовини та типи хімічних реакцій. Окисно-відновні реакції врівняйте методом електронного балансу.
К → К2O→ К
↓
КОН→ К2SO3
3. Визначте об’єм 40 г кисню.
4. Визначте ступінь дисоціації електроліту, якщо з кожних 300 молекул продисоціювало 50 молекул.
5. Визначте масу осаду, який утвориться, якщо прореагує 60 г 5% розчину барію йодиду з купрум (ІІ) сульфатом.
6. Класифікуйте речовини на алкани, алкени, алкіни та назвіть їх С5Н8, С2Н4, С6Н14
7. Як називається ацетиленовий вуглеводень, що має відносну молекулярну масу 96?
Варіант 2
1. Запишіть молекуляні та йонні рівняння до вказаної схеми.
Класифікуйте речовини. Назвіть речовини та типи хімічних реакцій Вкажіть суму коєфіцієнтів у скороченому йонному рівнянні.
ферум (ІІ) нітрат + калій гідроксид → ... + ...
2. Запишіть рівняння хімічних реакцій за схемами, назвіть речовини та типи хімічних реакцій. Окисно-відновні реакції врівняйте методом електронного балансу.
Са → СаO → Са
↓
Са(ОН) 2 → СаCl2
3. Визначте об’єм 2 моль вуглекислого газу.
4. Визначте кількість речовини катіонів, які утворюються під час повної дисоціації 4 моль натрію ортофосфату.
5. Укажіть масу осаду, утвореного в результаті змішування розчину калію гідроксиду масою 300г з масовою часткою лугу 4% і розчину феруму (ІІІ) хлориду .
6. Класифікуйте речовини на алкани, алкени, алкіни та назвіть їх
С2Н2, С3Н6, С7Н16
7. Як називається етиленовий вуглеводень, що має відносну молекулярну масу 126?
Результати своєї роботи ( схема та самостійна робота) відправте у групу до 17.00 20.05. 2020р.!!!
===================================
15 .05.2020р.
Тема: "Місце хімії серед наук про природу,її значення для розуміння наукової картини світу.Роль хімічної науки для забезпечення сталого розвитку людства. "
Презентація
Виконайте завдання з робочого зошиту ст.156, 158(по рівнях)
=====================================
13 .05.2020р.
Тема: "Багатоманітність речовин та хімічних реакцій. Взаємозв'язки між речовинами та їх взаємоперетворення. "
Презентація
================================
08.05.2020Р.
Контрольна робота: "Органічні сполуки"
Вітаю учні! Це у вас остання контрольна робота з хімії у
9 класі:)
Бажаю вам успішного виконання і бажаних результатів!
До вашої уваги:
І варіант виконують - Зивер Христина, Гнідець Кароліна, Теглівець Софія!
ІІ варіант - Білан Роман,Теглівець Олег,Школяр Богдана, Хром'як Назарій
ІІІ варіант - Пришляк Анна, Цімерман Павло, Кривейко Артем, Дикий Валентин, Корнят Іван, Ногаль Вероніка, Панечко Остап, Лочинський Святослав
Виконайте контрольну роботу та відправте у групу viber до 17.00 08.05.2020 р
06 .05.2020р.
Тема: "Повторення і узагальнення з теми "Початкові поняття про органічні сполуки". "
Презентація
Виконайте тест з презентції та відправте з відповідями у групу viber до 06.05.2020р. 17.00
=====================================
29 .04.2020р.
Тема: "Практична робота № 5: Виявлення органічних сполук у харчових продуктах. "
Доброго дня діти.
Сьогодні ми з вами повинні дистанційно провести практичну роботу №5.
Уважно прочитайте завдання, та дотримуючись Правил Техніки Безпеки проведіть удома дану практичну роботу.
Нагадую для того щоб виявити крохмаль у продукті нам потрібен розчин йоду, а для виявлення частинок жиру звичайна суха серветка.
Практичну ви виконуєте згідно ряду на якому ви сиділи у школі :) :) .
Завдання для опрацювання
Перегляньте відео:
https://www.youtube.com/watch?v=gKnWHeUYIlk
Виконайте практичну роботу та відправте у групу viber до 17.00 29.04.20 р
===============================================
24 .04.2020р.
Тема: "Забруднення довкілля органічними сполуками. "
Презентація
Діти дана тема стосуться кожного. Тому я пропоную зробти вам буклет, плакат, рекламу щодо зупинення забруднення довкілля ( Теми:" Украна без сміття", "Моє село найчистіше", "Друге життя пластику" або інші на ваш вибір)
Виконайте завдання та відправте у групу viber до 17.00 28.04.2020р
==============================================
22 .04.2020р.
Тема: "Значення природних та синтетичних органічних сполук "
Перегляньте Відео за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=WYV3Jbtj3eU
По бажанню ви можете створити свій відеоролик на тему: "Синтетчні органічні речовини"
Презентація для опрацювання:
==============================================
17 .04.2020р.
Тема: "Білки як біологічні полімери. Денатурація білків.Біологічна роль амінокислот і білків "
Презентація
Вітаю усіх з прийдешнім ВЕЛИКОДНЕМ!!!
Усім здоров'я, миру, гарного настрою.
===============================================
15 .04.2020р.
Тема: "Поняття про амінокислоти "
Доброго дня!
Минулого уроку у нас була самостійна робота. Одній із вправ різних варіантів у вас виникли труднощі, тому ми зараз розберемося у чому була ваша помилка.
Сьогодні ми починаємо вивчати новий клас органічних сполук "Нітрогеновмісні органічні сполуки"
Презентація
Робота з робочим зошитом: "Заповнити сторінку 144"(завдання 1,2,3)
===========================================
10 .04.2020р.
Тема: "Розв'язування вправ і задач "
Доброго дня діти . Сьогодні на уроці ми з вами будемо розв'язувати задачі. Так це не легко без звичної дошки і крейди, а також допомоги однокласників, проте є і позитивний момент - задачі розв'язую я, ваше завдання уважно ознайомитись, законспектувати і виконати запропоновані вам завдання.
Я впевнена, що ми справимось. Готуємо зошит і ручку і приступаємо до роботи.
Спочатку пригадаємо як записувати рівняння реакції.
2 CН3-СН2-ОН + Nа →2 CН3-СН2-ОNа + Н2 ↑
2 CН3-СООН + СаО → (CН3-СОО)2Са
+ Н2О
С6Н12О6 +
(дріжджі) → 2 С2Н5ОН + 2 СО2 ↑
С12Н22О11 + Н2О →
С6Н12О6 + С6Н12О6
Глюкоза Фруктоза А зараз опрацюємо задачу, яка викликала труднощі при написанні самостійної роботи.
Задача 1
Яка масова частка
сахарози в розчині, якщо для приготування розчину використовують 0,01кг сахарози
та 0,25 моль води?
Дано:
m(C12H22O11)
= 0,01кг= Спочатку знайдемо масу
води.
= 10 г
m = ð * М
ð ( Н2О) = 2,5 моль М(Н2О) = 1*2 + 16 = 18 г/ моль
W (C12H22O11)
- ?
m = 2,5 моль * 18 г/
моль = 45г
Тоді, готуємо розчин. m (розчину) = m (речовини) + m (розчинника)
m (розчину) = 10 г + 45 г = 55г
І тепер коли всі відомі величини, знаходимо W (C12H22O11)
W (C12H22O11)
= m (речовини) / m (розчину) * 100%
W (C12H22O11) = 10 г/55 г * 100% = 18,18 %
Відповідь: W (C12H22O11) = 18,18 %
Задача 2
Який об’єм карбон (ІV) оксиду (н.у.)
виділяється при спалюванні 48,6кг целюлози?
Дано:
m ((C6H10O5)n) = 48,6 кг= Спочатку запишемо рівняння
= 48600г реакції:
V( CO2) - ?
48600 г х л
(C6H10O5)n + 6 n О2 → 6 n CO2 + 5 n
Н2О
162
г/моль 6 * 22,4 л
М(C6H10O5) = 12*6 + 10 +16*5 = 162 г/моль
Складаємо пропорцію:
48600 г х л
162 г/моль 6 * 22,4 л
Тоді х = 40320 г = 40,32 кг.
Відповідь: V( CO2) = 40,32 кг
Задача 3
Обчислити
масу суміші, що містить 0,2 моль сахарози та 0,1 моль глюкози.
Дано:
ð (C12H22O11)
= 0,2моль Спочатку запишемо
формулу:
ð (С6Н12О6)
= 0,1 моль m = ð * М
m
(суміші) - ? М(C12H22O11) = 12*12 +22 +11 *16 = 342 г/ моль
m( C12H22O11 )= 0,2 моль * 342 г/ моль = 68,4 г
Аналогічно обчислюємо масу глюкози.
М(С6Н12О6) = 12*6 +12 +6*16 = 180 г/
моль
m(С6Н12О6
)= 0,1 моль * 180 г/ моль = 18 г
m (суміші) =
68,4 + 18 = 86, 4 г
Відповідь: m (суміші) = 86,4
г
А тепер задачі для самостійного опрацювання:
І -варіант Обчисліть масу суміші, що містить 0,25 моль глюкози, 0,1 моль сахарози і по 0,2 моль крохмалю та целюлози.
ІІ -варіант Який об'єм кисню виділився під час фотосинтезу, якщо утворилося 8 моль крохмалю?
А також прошу доповнити твердження ( по варіантах) :)
Робота з робочим зошитом: "Заповнити сторінку 143" - Узагальнення.
Виконані завдання відправити у групу на viber до 18.00 10.04.2020р.
БАЖАЮ УСПІХІВ!
08.04.2020р.
Тема: "Кромаль. Целюлоза. Їхні молекулярні формули, фізичні та хімічні властивості, поширення і утворення у природі. "
Лабораторні досліди 13,14. Відношеня кромалю до води. Взаємодія з йодом.
Презентація до уроку:
А зараз виконаємо лабораторне дослідження!
Відео за посиланням:
А зараз відкриваємо свої робочі зошити на ст. 141 і заповнюємо лабораторну роботу № 13,14. дослід 1,2,3.
Продовжуємо далі:
Робота з робочим зошитом: "Заповнити сторінку 142 -143".
Виконані завдання з зошита відправити у групу на viber до 15.00 08.04.2020р.
БАЖАЮ УСПІХІВ!
=====================================================================
03.04.
Тема: "Сахароза,її молекулярна формула,фізичні та хімічні властивості. Поширення у природі "
Презентація до уроку:
Ознайомтеся з новим матеріалом, після цього виконайте самостійну роботу (номер варіанта відповідає номеру вашого ряду ( від вікна 1 і так далі)).
Результати самостійної роботи чекаю у групі viber 03.04. до 17.00.
ГАРНИХ ВИХІДНИХ!!!
======================================================
01.04.2020 р
ШАНОВНІ ДЕВ'ЯТИКЛАСНИКИ!
Продовжуємо з вами вивчати чудесний світ хімії. Набравшись сил після відпочинку бажаю вам активно працювати і одержувати високі результати.
Тема: "Вуглеводи. Глюкоза: формула , фізичні та хімічні властивості, поширення та утворення у природі."
Лабораторний дослід №12 Взаємодія глюкози з купрум (ІІ) гідроксидом
Презентація до уроку:
Посилання на відео дослід: ( приємного перегляду)
https://www.youtube.com/watch?v=w-Axu0Cfeho
А зараз відкриваємо свої робочі зошити на ст. 138 і заповнюємо лабораторну роботу № 12. дослід 1,2.
Продовжуємо далі:
Робота з робочим зошитом: "Заповнити сторінку 139, а також проведіть домашній експеримент ст. 140". Не забувай про техніку безпеки.
Виконані завдання з презентації і з зошита відправити у групу на viber до 12.00 03.04.2020р.
БАЖАЮ УСПІХІВ!
20.03.2020р. Тема:"Розв'язування вправ і задач."
Презентація до уроку:
Виконані завдання з презентації і записати у зошит відправити у групу на viber до 11.00 25.03.2020р.
================================================
Презентація до уроку:
Посилання на відео урок:
Робота з робочим зошитом: "Заповнити сторінку 135-136".
Виконані завдання з презентації і з зошита відправити у групу на viber до 11.00 20.03.2020р.
================================================
13.03.2020
Тема: Вищі карбонові кислоти.
Опрацювати параграф 28
Робочий зошит заповнити с.131 І-ІІ рівень
Немає коментарів:
Дописати коментар